Voor Consumenten

Ik heb een klacht

Ontevreden over een product of dienst van de ANKO of over een aanbieder van een van de ANKO-ledenvoordelen? We stellen het erg op prijs als je jouw klacht met ons deelt. Vul het klachtenformulier in of bel 088 – 998 75 00.

Ben je een klant van een kapsalon die lid is van de ANKO en heb je een klacht? Vul het klachtenformulier in.

<Button klachtenformulier wanneer gereed>

Algemene Voorwaarden en Geschillenregeling

Ben je klant van een kapsalon die lid is van de brancheorganisatie ANKO, dan gelden de Algemene Voorwaarden Uiterlijke Verzorging en is de salon  automatisch  aangesloten bij de Geschillencommissie. Je herkent dit aan de beeldmerken van de ANKO en de Geschillencommissie op de voordeur of de winkelruit en ziet het op de website van de kapsalon.

Als je er samen met de ondernemer niet uitkomt, kun je  de hulp inroepen van de Geschillencommissie. Hiervoor kun je je klacht digitaal aanmelden via de website van de Geschillencommissie.